Įvertinkite ir gaukite vertinimus už transporto užsakymus

Vertinimo funkcijos dėka Smart Logistics System užsakovai ir rangovai įvykdę užsakymus gali įvertinti vieni kitus ir kartu sudaryti patikimą transporto, ekspedijavimo, gamybos ir prekybos įmonių vertinimą.

Esate transporto užsakovas ir siūlote krovinius?

Jūsų privalumai:


  • Didesnis saugumas: teigiami vertinimai nuo paslaugų teikėjų už komunikaciją, rūpinimasis prekėmis ir punktualumą užtikrins, jog jūsų krovinys atsidurs gerose rankose.
  • Puiki reklama: teigiami vertinimai reiškia, jog Jūsų įmonei yra teikiama pirmenybė kaip transporto paslaugų užsakovui.
  • Laiko taupymas: remiantis kitų sistemos vartotojų vertinimais, greičiau surasite geriausią verslo partnerį.

Esate vežėjas ir ieškote krovinių?

Jūsų privalumai:


  • Didesnis saugumas: vertinimai dėl mokėjimo terminų laikymosi, sąžiningumo ir komunikabilumo padės pasirinkti verslo partnerį.
  • Konkurencinis pranašumas: teigiami vertinimai didina jūsų įmonės bendrą balą, o tai savo ruožtu didina jūsų rinkos vertę.
  • Laiko taupymas: vertinimų dėka vienoje vietoje rasite patikimas nuomones apie galimus partnerius.


Kaip veikia TIMOCOM Smart Logistics System vertinimo funkcija?

Vertinkite už įvykdytus transporto užsakymus

Praėjus krovinio iškrovimo datai, kiekvienas verslo partneris gauna pranešimą, kuriame informuojama, kad jis gali įvertinti sandorį (pagal standartinę 5 žvaigždučių skalę). Siekiant užtikrinti, kad žmonės vertintų tik tas įmones, su kuriomis jie iš tikrųjų dirbo, visi vertinimai suteikiami per transporto užsakymus. Galite įvertinti savo verslo partnerį ir peržiūrėti savo vertinimą transporto užsakymo suvestinėje.

Įvertinkite transporto užsakymą TIMOCOM Smart Logistics System

Įvertinkite partnerį TIMOCOM Smart Logistics System

Vertinkite skirtingas bendradarbiavimo kategorijas

Transporto užsakovai gali įvertinti verslo partnerių bendravimą, ar paslaugų teikėjas atvyko laiku pakrauti ir iškrauti prekių, kaip buvo tvarkomos prekės ir dokumentai.

Paslaugų teikėjai taip pat gali įvertinti bendravimą ir tai, ar sutarties sąlygos buvo sąžiningos ir mokėjimas buvo atliktas laiku.

Pasitikrinkite įmonės vertinimą Transporto įmonių profiliuose.

Įmonės įvertinimo balas rodomas kiekvienos įmonės profilyje ir yra sudarytas iš transporto užsakovų ir paslaugų teikėjų vertinimų per pastaruosius 12 mėnesių. Čia taip pat matysite kiekvienos kategorijos vidutinius vertinimus. Įmonės įvertinimo balas rodomas tik tada, kai įmonė įvertinama bent 5 kartus.

Ekrano kopija iš TIMOCOM Smart Logistics System skirta pristatyti, kaip atrodo vertinimas įmonių profiliuose

Turite klausimų? Esame Jūsų paslaugoms:

Klausimai (DUK)

TIMOCOM vertinimo funkcija pagrįsta sandoriais, t. y. galite vertinti tik tas įmones, su kuriomis iš tikrųjų dirbote.

Paslaugų teikėjai ir transporto užsakovai gali vertinti vieni kitus, jei abu yra sudarę sutartį dėl transporto užsakymo Smart Logistics System sistemoje. Taip užtikrinama, kad abu verslo partneriai iš tikrųjų dirbo kartu.

Vertindami paslaugų teikėją, galite vertinti šias kategorijas:

  • Komunikacija
  • Prekės pakrautos ir pristatytos laiku
  • Prekių apdorojimas
  • Dokumentacijos apdorojimas

Vertindami transporto užsakovą, galite vertinti šias kategorijas:

  • Komunikacija
  • Sutarties sąžiningumas
  • Mokėjimas

Kiekvienai kategorijai suteikiamas vienodas svoris bendrajame įvertinime. Subkategorijos, kurių įvertinimas nebuvo pateiktas, į skaičiavimus neįtraukiamos.

Ne, prie vertinimo funkcijos komentarų funkcija nėra pridėta. Vertinimą suskirsčius į kategorijas, gaunamas tikslus įvertinimas, todėl komentarų rašyti nereikia. TIMOCOM negali patikrinti komentarų, o tai reiškia, kad komentarai gali būti naudojami įžeidimams ar neteisingai informacijai skelbti, o blogiausiu atveju tai gali pakenkti įmonės verslui.

Norime įsitikinti, kad paslaugų teikėjai ir transporto paslaugų užsakovai iš tikrųjų yra sudarę sutartis, kad būtų išvengta manipuliavimo vertinimo rezultatais.

Įvertinti įmonę, su kuria dirbote vykdydami transporto užsakymą, galima praėjus užsakymo iškrovimo datai.

Ne. Įvertinti galima tik tuos transporto užsakymus, kurie buvo įvykdyti pradėjus veikti šiai funkcijai.

Įmonės įvertinimo balas apskaičiuojamas išvedant visų įmonės gautų įvertinimų vidurkį, neatsižvelgiant į tai, ar ji veikė kaip transporto užsakovas, ar kaip paslaugų teikėjas.

Paslaugų teikėjo ir (arba) transporto užsakymo kliento vertinimas apima visus per pastaruosius 12 mėnesių įvykusių sandorių (transporto užsakymų) vertinimus.

Įmonės įvertinimo balas skelbiamas, kai apie įmonę pateikiami bent 5 paslaugų teikėjų ir (arba) transporto užsakymo klientų vertinimai.

Kai tik bus galima įvertinti sandorį, gausite pranešimą ir pamatysite jį paspaudę Smart Logistics System varpelį, o užsakymo kontaktiniam asmeniui bus išsiųstas pranešimas el. paštu. Jei užsakyme nenustatytas kontaktinis asmuo, visi įmonės naudotojai gaus pranešimą sistemoje, (ir jį galėsite pamatyti paspaudę varpelį), ir pranešimą el. paštu (jei su tuo sutiko nustatymuose). Vienas priminimo pranešimas taip pat bus išsiųstas sistemoje ir el. paštu.

Vertinimą galima pakeisti tik iki įvertinimo laikotarpį pabaigos, jei jis buvo išsaugotas, o ne pateiktas.

Turite galimybę tik vieną kartą paprašyti, kad jūsų sutarties partneris pakeistų jūsų įmonei pateiktą vertinimą. Tai galima padaryti tiesiogiai Smart Logistics System sistemoje naudojant išsamią transporto užsakymo peržiūrą (skyrius "Vertinimai"). Rekomenduojame asmeniškai susisiekti su savo sutarties partneriu ir išsiaiškinti, kodėl jis jus įvertino nepatenkinamai.

Pateikus vertinimą, jis iš karto tampa jūsų įmonės įvertinimo balo dalimi, net jei pateikėte pataisymo prašymą, kuris vis dar nagrinėjamas. Atlikus pataisymą, įmonės įvertinimo balas bus perskaičiuotas iš naujo.

Į pataisymo užklausas būtina atsakyti per 7 dienas.

TIMOCOM veikia kaip neutrali rinkos platforma, todėl negali koreguoti ar ištrinti vertinimų. Susisiekite tiesiogiai su verslo partneriu ir paprašykite, kad jis pakoreguotų vertinimą: ši funkcija galima kiekvienam pateiktam vertinimui.

Transporto užsakymų apžvalgoje galite filtruoti visus užsakymus, kurie dar nebuvo įvertinti.

Be to, pradžios puslapyje esančiame valdiklyje „Vertinimai“ rodomas laukiančių vertinimų skaičius. Spustelėkite šį skaičių, jei norite patekti tiesiai į dar neįvertintų užsakymų sąrašą.

TIMOCOM vertinimo funkcija pagrįsta sandoriais, tai reiškia, jog vertinimai yra pateikiami remiantys pagal įvykdytus užsakymus. Tai reiškia, kad įmonės gali vertinti viena kitą tik tada, kai yra įrodymų, kad jos kartu dirbo su transporto užsakymu (užsakymas buvo apdorotas per TIMOCOM transporto užsakymų programėlę).

Dėl to daug sunkiau manipuliuoti vertinimais, nes, be abejo, konkurentai negali palikti vertinimo, jei iš tikrųjų nedirbo vieni su kitais.

Sutarties su TIMOCOM nutraukimo atveju – įvertinimo balas dingsta. Balas negali būti atkurtas, net jei vėliau nuspręsite vėl prisijungti prie TIMOCOM tinklo.

Kita vertus, jei įmonei yra užblokuota prieiga prie sistemos, įmonės vertinimas išlieka nepakitęs ir vėl bus rodomas visiems Smart Logistics System sistemos naudotojams, kai prieiga bus atkurta.

Jei sutartį pristabdysite (o ne nutrauksite), išsaugosite visus savo vertinimus. Tačiau įmonės vertinimo balas sudaromas tik iš vertinimų, pateiktų per pastaruosius 12 mėnesių. Todėl atnaujinus sutartį senesni vertinimai į balą nebebus įtraukiami. Tai gali reikšti, kad, vėl pradėjus dirbti su TIMOCOM, jūsų įmonės balas pasikeis.

Į viršų