Saugumas ir tarpusavio pasitikėjimas iš pirmo žvilgsnio
Patvirtinkite savo įmonę naudodami TIMOCOM verslo partnerio patikrą
Mūsų kokybės ženklas žymi patikimus transporto partnerius
Pasirinkti transporto partnerį, su kuriuo dar niekada nedirbote, yra įprasta naudojantis atsitiktinių užsakymų rinka. Mūsų patvirtintos įmonės kokybės ženklas padės jums nuspręsti, kam galite pasitikėti savo verslu.
Kas yra patvirtinta įmonė?
Be paties patvirtinimo proceso, galite iš karto patikrinti visus savo dokumentus (įskaitant ES licencijas, komercinių registrų išrašus, draudimą). Sėkmingai atlikus patikrinimą, kokybės ženklas bus rodomas jūsų TIMOCOM įmonės profilyje ir matomas visiems Marketplace dalyviams.
Kaip turėčiau įsigyti prekių transportavimo draudimą?
Būdami TIMOCOM klientais, galite užsiregistruoti SCHUNCK Group vos keliais paprastais žingsniais, po kurių galėsite įsigyti prekių transportavimo draudimą puikiomis sąlygomis.
Viskas paprasta kaip 123:
- Įprastai įvedę krovinį TIMOCOM Marketplace, tiesiog dar kartą pasirinkite krovinio pasiūlymą ir spustelėkite „Apdrausti krovinį“.
- Tada būsite nukreipti į SCHUNCK svetainę, kur vieną kartą užsiregistruosite naudotis paslauga ir galėsite ja naudotis pagal poreikį. Krovinių ir įmonės duomenys gali būti perkeliami automatiškai.
- Užsiregistravę tiesiog pasirinkite jums tinkamą įmoką (pagal apdraustų prekių vertę).
- Atlikta! Draudimo polisą galite atsisiųsti iš karto ir, jei reikia, išsiųsti savo transportavimo klientui.
Proceso metu patikrinami šie dokumentai
Suteikus mums leidimą tvarkyti jūsų duomenis, TIMOCOM gali patikrinti visus jau įkeltus dokumentus. Mes naudojame naujausias technologijas, kad patikrintume jūsų dokumentų galiojimą. Per visą automatizuotą procesą jūsų duomenys išlieka saugūs ir be jūsų leidimo nebus perduodami trečiosioms šalims.
Verslo partnerių patikra: Privalumai
Raskite patikimus transporto partnerius dar prieš pradedant bendradarbiauti.
Išplėskite savo tinklą su naujais patikimais verslo partneriais
Išsiskirkite nuo minios įrodydami, kad esate patikimas verslo partneris.
Susiaurinkite savo procesus ir sutaupykite laiko, reikalingo tikrinant galimus verslo partnerius.
Stebėkite savo dokumentus ir niekada nepraleiskite termino.
Skaidrūs įmonės profiliai leidžia jums dar lengviau nuspręsti, kam pasitikėti savo prekėmis.
Dažnai užduodami klausimai
Dokumentų tikrinimas jums nieko nekainuoja! Čia, TIMOCOM, mūsų rinkos saugumas yra mūsų pagrindinis prioritetas. Be mūsų griežtų patvirtinimo kriterijų, norėtume užtikrinti papildomą skaidrumą ir saugumą užsakymo pateikimo metu, naudodamiesi mūsų verslo partnerių patikra.
Visi įmonės vadovai ir įgaliotieji atstovai gali sutikti, kad būtų tvarkomi įmonės duomenys, taip pat visi asmenys, turintys įgaliojimus arba teisę priimti sprendimus įmonės vardu.
Savaime suprantama, kad sutikimą dalyvauti verslo partnerių patikroje galite bet kada atšaukti. Visgi, atkreipiame dėmesį, kad taip padarę neteksite teisės gauti Patikrintos įmonės antspaudą. Taip yra todėl, kad TIMOCOM GmbH nebegalės reguliariai tikrinti jūsų dokumentų.
Norėdami atšaukti leidimą, eikite į dokumento nustatymus ir spustelėkite Atšaukti leidimą.
Paprastai tai trunka tik kelias minutes. Tačiau retais atvejais procesas gali užtrukti, pavyzdžiui, dėl techninių gedimų. Daugeliu atvejų patikrinimo procesas bus baigtas per 10–15 minučių.
Kai tikrinimo procesas bus baigtas, būseną galėsite peržiūrėti savo dokumentų sąraše. Yra dvi priežastys, dėl kurių jūsų dokumentai dar gali būti nepatikrinti:
Negalioja: Jei įkelti dokumentai pažymėti kaip negaliojantys, turėtumėte įsitikinti, kad įkelėte naujausią atitinkamo dokumento versiją. Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi, jei įkelėte teisingą dokumentą, tačiau jis vis tiek pažymėtas kaip negaliojantis.
Nėra: Jei įkelto dokumento nepavyksta patikrinti, patikrinkite, ar jis matomas jūsų įmonės profilyje.
Sėkmingai patikrinus, kiti Marketplace vartotojai gali peržiūrėti ir atsisiųsti jūsų dokumentus.
TIMOCOM neprisiima jokios atsakomybės ir neteikia garantijos dėl dokumentų tikrinimo proceso galiojimo. Vietoj to, procesas yra tiesiog parama vykdant komercinį išsamų patikrinimą, padedant vartotojui teikti automatizuotus procesus, skirtus naudoti pirmojo kontakto su potencialiu verslo partneriu metu.
Galioja specialios sąlygos.