Logistikos triumviratas – bendradarbiavimas kuriant išmanias sąsajas
TIMOCOM ir Translogica padėjo Quehenberger Logistics automatizuoti transporto procesus
Vienas iš klientų yra Quehenberger Logistics GmbH, naudojantis TRANSLOGICA GmbH translogica transporto dokumentų valdymo sistemą (TDVS), kad apdorotų vidinius logistikos procesus, bei džiaugiasi ilgais bendradarbiavimo metais. Quehenberger pasitiki kita šeimos valdoma inovatorių įmone, kad teiktų paslaugas Europos rinkai: TIMOCOM. Quehenberger Logistics didžiausią dėmesį skiria efektyviam ir pelningam įmonės 250 transporto priemonių bei 520 000 m² sandėliavimo ir logistikos ploto panaudojimui pasitelkus sklandžius, automatizuotus ir skaidrius procesus.
Quehenberger Logistics GmbH
Sėkmingas transporto procesų skaitmenizavimas naudojant sąsajas
„TIMOCOM mūsų įmonėje skiriamas ypatingas pirmumas“ teigia Christian Fürstaller, Quehenberger Freight GmbH generalinis direktorius ir vadovaujantis partneris. „Abiejų įmonių panašumas yra siekis būti skaitmenizacijos pionieriais. Tai ypatingai sustiprino mūsų siekį naudoti TIMOCOM sąsajas.“
Steven van Cauteren, TIMOCOM svarbiausių klientų vadovas ir valdymo partneris, antrina: „Mūsų klientas turi viziją tapti geriausia vidutinio dydžio logistikos įmone Centrinėje ir Rytų Europoje. TIMOCOM siekia sukurti pasaulį be logistikos iššūkių. Mūsų patirtis ir sprendimai trijų API forma šiek tiek priartina abi šias vizijas.“
Quehenberger Logistics susidoroja su kasdienėmis kelių sistemų naudojimo kliūtimis tiesiog pasitelkiant visas tris sąsajas.
Duomenų įvedimas ir užsakymų teikimas: sklandžiai, skaitmeniniu būdu ir patikimai
Krovinių biržos sąsajos naudojimas Translogica suteikia galimybę Quehenberger perkelti krovinių ir transporto pasiūlymus iš TDVS į Smart Logistics System vos vienu spustelėjimu. Rezultatas: Visiškai išvengiama įrašų dubliavimo, perrašymo bei taupomas laikas, pinigai ir didinamas darbo efektyvumas. Akimirksniu potencialių verslo partnerių ratas padidėja iki daugiau nei 45 000.
„Toliaregiškas abiejų partnerių požiūris lėmė tobulą simbiozę, kuri leido generuoti puikius rezultatus per trumpus vystymo intervalus“ bendradarbiavimą apibūdina Hansjörg Haller, TRANSLOGICA GmbH generalinis direktorius. „Bendradarbiavimas su TIMOCOM ir Translogica leido sukurti vartotojui intuityvią sąsają. Panaudojimo galimybės yra labai panašios kokias teikia kelionių portalas Trivago – tereikia kelių spustelėjimų, kad būtų sudaryta teisėta sutartis.“
Sąsajos yra automatizavimo pagrindas
Seniau tarp Quehenberger Logistics kaip kliento ir atitinkamo rangovo nuolat vykdavo daug laiko užtrunkantis el. laiškų rašymo maratonas. Dabar transporto užsakymų sąsaja, kuri integruota ir Translogica sistemoje, leidžia akimirksniu pasirūpinti užsakymų perdavimu. Procesas yra ne tik skaitmeninis ir teisiškai įpareigojantis, jis taip pat leidžia siųsti abiem šalims būtinus dokumentus, pvz., pavojingų krovinių transportavimo įrašus, bei tiesiogiai juos patvirtinti. Sąsaja automatiškai dokumentuoja visus sistemoje esančius būsenos pakeitimus. Sistemoje taip pat galima archyvuoti svarbiausius duomenis.
Quehenberger Logistics savo rangovams užtikrina ramybę: Anksčiau duomenys iš el. paštu siunčiamų priedų turėjo būti rankomis suvedami į atitinkamas TVS paties rangovo. Laiko švaistymas naudojant kelias programas panaikinamas naudojant automatizuotą sąsają ir Quehenberger Logistics stipriai palengvina savo verslo partnerių vidinius procesus.
„Tai ypač jaučiasi vertinant efektyvumą, nes sistema leidžia naudotis daugybe patobulinimų. Naudojant transporto užsakymų sąsają priskyrimas galimas nekeičiant platformos. Išmani integracija Translogica suteikia galimybę viską atlikti vos keliais spustelėjimais“ entuziastingai teigia Christian Fürstaller. „Šiais privalumais naudojamės ir mes.“
Laisvė subrangovams: Transporto grandinės matomumas realiuoju laiku
Kur yra prekės? Kada jos bus pristatytos? Vykdant transporto užsakymus Quehenberger Logistics ir sutarties šalims nuolat kyla du tie patys svarbūs klausimai. Būtent čia labai pagelbėja sekimo sąsaja. Sistema siunčia esamus transporto priemonės GPS duomenis, jei jų sekimas patvirtintas, klientui realiuoju laiku.
„Quehenberger Logistics taip pat persiunčia sekimo numerį subrangovams, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas sklandumas“ sako Steven van Cauteren.
Kilentas ne tik automatiškai gauna GPS duomenis iš sekamų transporto priemonių į savo TVS, bet gali tuos duomenis ir bendrinti. Dėl šios priežasties TIMOCOM paprastai rekomenduoja suteikti sekimo leidimą sutarties partneriams, nes tai prisideda prie bendro pasitikėjimo. TIMOCOM, kaip IT ir duomenų specialistas, taip pat veikia kaip duomenų teikėjas. Jungtinė 265 didžiausių telematikos teikėjų informaciją rodoma vartotojams pritaikytame darbalaukyje. Planavimo programinėje įrangoje vartotojai taip pat gali palyginti GPS duomenis, siųstus Translogica, su sutartu pristatymo laiku. Be to, šią programinę įrangą galima naudoti apskaičiuojant numatomą pristatymo laiką. Planavimui tai yra išties didelis privalumas.
Išvada: Trys sąsajos vienam sklandžiam transporto procesui
TIMOCOM, Translogica ir Quehenberger Logistics sutinka: Skaitmenizacija ir logistika yra neatskiriamos bei dar tikrai nepasiekė savo ribų.
„Jei mūsų krovinių biržos, transporto užsakymų ir stebėjimo sąsajų naudojimas jau užtikrina transporto procesus bei nestringa ties svarbiausiais aspektais, pramonė iš to gali turėti dar daugiau naudos“ spėja Van Cauteren. 2020 m. koronaviruso pandemija atskleidė potencialą, kad skaitmenizacija ir automatizavimas yra logistikos pramonės ateitis. TIMOCOM ir toliau sieks vaidinti svarbų vaidmenį logistikoje bei padėti klientams kaip pionieriai ir kolegos – tiek naudojant Smart Logistics System, tiek logistikos platformų plėtinius, pvz., sąsajas.