Kaip pagerinti gabenimo efektyvumą logistikos srityje: taupykite laiką ir užtikrinkite kokybę
Kaip „Transporto užsakymai“ programa supaprastina BLM Trucking darbą
„Iš prigimties esu tingus žmogus ir stengiuosi, kad viskas būtų kuo lengviau. Todėl dirbu labai efektyviai“, – sako BLM Trucking generalinis direktorius Jan Bokoč. Tai, kad jis sugeba sutelkti dėmesį į tai, kaip pagerinti gabenimų efektyvumą logistikos srityje, užuot leidęs savo tinginystei trukdyti, liudija apie klestinčią įmonę, kurią jis įkūrė ir kuriai vadovauja jau 16 metų.
Apie BLM Trucking s.r.o.
Čekijos įmonė BLM Trucking buvo įkurta 2005 m. liepos mėn. kaip krovinių gabenimo įmonė klientams Danijoje. 2010 m. ji pradėjo dirbti tik su tarptautine Danijos įmone CONTINO TRANSPORT A/S. Šiuo metu bendrovėje BLM Trucking dirba 60 darbuotojų, jai priklauso 44 vilkikai su tentinėmis priekabomis. Įmonė nesispecializuoja jokių konkrečių krovinių gabenimo srityje. Jos vilkikai važinėja visoje Vakarų Europoje, bet daugiausia Vokietijoje ir Danijoje.
Bendradarbiavimo su TIMOCOM pradžia
„Daugelį metų buvome tik krovinių gabenimo įmonė. Tačiau TIMOCOM dėka nuo 2018 m. taip pat vežame krovinius Čekijos klientams ir optimaliai išnaudojame savo transporto priemones. Šiandien laisvosios prekybos kelionės sudaro 10 proc. mūsų apyvartos. Kaip ir mūsų patronuojančioji bendrovė CONTINO TRANSPORT, mes naudojamės TIMOCOM Marketplace, kad visiškai išnaudotume savo vilkikų pajėgumus“, – teigia Jan Bokoč.
Krovinių valdymas – gabenimo užsakymų pateikimas ir priėmimas
„Kol važiavome tik CONTINO TRANSPORT užsakymu, mums nereikėjo pateikti jokių užsakymų. Turėjome savo vidinę komunikavimo sistemą, atsiskaitymai buvo paprasti, išsiversdavome su bendromis „Excel“ skaičiuoklėmis. Kai pradėjome ieškoti būdų, kaip savarankiškai panaudoti savo vilkikus, gavau pirmąjį užsakymą iš Vokietijos kliento per TIMOCOM krovinių gabenimo tinklą“, – prisimena Bokoč. „Tai buvo greita, patogu ir paprasta. Supratau, kad mums nereikia dar vienos brangiai kainuojančios sutarčių sudarymo sistemos, nes mūsų apskaitos programa neturėjo tinkamo formato gabenimo užsakymams reikalingai informacijai įvesti.“
Paprastas užsakymų pateikimas gabenimo užsakymų valdymo sistemoje
„Pirmiausia visada sukuriu gabenimo pasiūlymą, o tada – gabenimo užsakymą. Jums tereikia įvesti naudotojo ID ir visi reikalingi duomenys bus įterpti. Kadangi visos programos yra glaudžiai integruotos, sutaupau daug laiko ir man nereikia tų pačių duomenų įvesti kelis kartus. Dėl kopijavimo, šablonų kūrimo ir sumanaus pildymo parinkčių visus užsakymo duomenis galiu įvesti akimirksniu. Užsakymai nepasimeta kitų el. laiškų sraute ir nepatenka į nepageidaujamų laiškų aplanką. Juos galiu centralizuotai tvarkyti vienoje vietoje, naudodamasis „Transporto užsakymų“ programa.“
„Kita naudinga funkcija – kai noriu susisiekti su klientu, su kuriuo dirbau prieš pusę metų, ir suprantu, kad jo nebėra TIMOCOM tinkle, dažnai sužinau, kad jis turėjo prastą mokėjimų istoriją ir buvo pašalintas. Informacija apie nemokumą, ypač kai tai susiję su užsienio įmonėmis, nėra užtikrinama mano vidaus sistemoje. TIMOCOM apsaugo mane nuo daug nereikalingų rūpesčių ir finansinių nuostolių“, – pabrėžė Bokoč.
„Transporto užsakymų“ programa leidžia dar efektyviau planuoti logistiką: „Negavęs patvirtinimo, kad užsakymas priimtas, nenoriu jo siūlyti kitam tiekėjui. Norint, kad klientas būtų patenkintas, labai svarbu užsakymą įvykdyti laiku. Todėl galimybė pateikti užklausą apie užsakymo būseną man yra labai naudinga.“
Pašalintos kalbos kliūtys
Programoje užsakymai rodomi ta kalba, kurią naudotojas yra išsaugojęs savo nustatymuose. Tai vertina ir Jan Bokoč: „Automatinis užsakymo išsiuntimas verslo partnerio kalba pašalino visus kalbos barjerus. Neturiu jokių abejonių siųsdamas užsakymą Bulgarijos vežėjui. Žinau, kad vežėjas jį gaus savo kalba kirilica, o man nereikės rūpintis vertimu ir patirti papildomų išlaidų. Tai gerokai palengvina darbą.“
Kodėl verta rinktis TIMOCOM Marketplace?
Europoje ieškant krovinių biržos rasite daugybę biržų, kurios palaipsniui virsta sudėtingomis įvairių logistikos procesų valdymo sistemomis. BLM Trucking įmonė pasirinko TIMOCOM tinklą. „Per 30 darbo metų transporto sektoriuje patyriau daug ir galiu pasakyti, kad tikrai išmanau savo darbą. Krovinių gabenimo rinka yra puiki priemonė, atitinkanti šiuolaikinius reikalavimus, o TIMOCOM yra patikimas mūsų partneris.
Griežta naujų naudotojų priėmimo sistema suteikia mums užtikrintumo, kad mūsų verslas yra saugus. Duomenų kokybės užtikrinimas taip pat atitinka mūsų pačių saugumo standartus. Jei norite sužinoti, kaip pagerinti gabenimo efektyvumą logistikos srityje, galiu rekomenduoti programą „Transporto užsakymai“. Tai puikus pasirinkimas visiems klientams, gamybos įmonėms ir vežėjams, kurie neturi savo logistikos sistemos“, – apibendrina Jan Bokoč.