Dirbtinio intelekto poveikis logistikos srityje: interviu apie TIMOCOM AI
Interviu su produktų vadovu David Moog apie TIMOCOM AI logistikos srityje
Kavos aparatas, automatiškai įsijungiantis suskambėjus žadintuvui, asmeninis grojaraštis ar kito pristatymo laiko apskaičiavimas – dirbtinis intelektas (DI) tapo nepakeičiama mūsų privataus ir profesinio gyvenimo dalimi. Ir tai yra puiku! Pasitelkus DI logistikos srityje ir automatizavus įprastas užduotis, galima optimizuoti logistikos procesus visoje tiekimo grandinėje. Kalbant konkrečiai apie sistemą Logistics 4.0, ekspeditoriai, vežėjai ir savarankiškai dirbantys vairuotojai turi reaguoti greitai ir apdoroti daug įvairių duomenų. Tokioje situacijoje gali padėti DI.
Šiuo metu to pavyzdys yra TIMOCOM AI. TIMOCOM produktų vadovas David Moog kalba apie tai, kaip DI logistikos srityje iš pagrindų keičia krovinio pasiūlymų kūrimo būdą ir kaip padidinti logistikos efektyvumą.
Sužinokite daugiau apie DI poveikį transporto bei logistikos srityse ir apie skaitmeninę transformaciją šiame tinklaraščio interviu.
Logistikos srityje naudojamo DI pranašumai patyrusiems naudotojams ir naujokams
TIMOCOM pradėjo naują krovinių valdymo erą pristačiusi TIMOCOM AI. Ką galima atlikti naudojantis šia nauja funkcija ir kaip ji veikia?
Pirmoji įdiegiama funkcija – krovinio įvedimas padedant DI. Naudotojai gali skelbti krovinio pasiūlymus greičiau ir efektyviau. Krovinio pasiūlymo formoje spustelėjus „Generuoti“, atidaromas dialogo langas, kuriame naudotojai gali nukopijuoti ir įklijuoti ar nuvilkti krovinio informaciją arba įkelti ją kaip failą.
Taigi, naudotojai gali, pavyzdžiui, nukopijuoti tekstą iš gauto užsakymo el. laiško. Arba jie gali užfiksuoti ekrano nuotrauką ir ją įkelti arba nukopijuoti ir perkelti susijusią informaciją iš „Excel“ skaičiuoklės.
Dirbtinis intelektas nuskaito duomenis iš PDF dokumentų, ekrano nuotraukų ar el. laiškų teksto ir pagal tą informaciją automatiškai sugeneruoja krovinio pasiūlymą. Tada naudotojas viską dar kartą patikrina, kad įsitikintų, jog viskas yra taip, kaip turėtų būti, ir spustelėja „Paskelbti“. Kitaip tariant, TIMOCOM AI gerokai sumažina rankiniu būdu atliekamo darbo krūvį. Krovinio pasiūlymus galima sukurti greičiau nei per 20 sekundžių. Tai viską gerokai palengvina ir sutaupo laiko.
Be to, kad sutaupoma laiko, ar yra kokių nors kitų TIMOCOM AI naudojimo logistikos įmonėse pranašumų?
Be abejo. Trumpai tariant, be to, kad sutaupoma laiko, keturi patys svarbiausi pranašumai yra šie:
- Geresnė duomenų kokybė. Bet kokia trūkstama informacija yra numanoma ir pateikiama pagal esamus duomenis, atsižvelgiant į logiką. Pavyzdžiui, jei naudotojas įveda 10 padėklų, DI žino, kad tai atitinka 4 krovimo metrus. Jis taip pat nustato tinkamą kėbulo tipą, įtraukia krovinį atitinkančias transporto priemonės ypatybes ir pan.
- Tai, savo ruožtu, suteikia kitą labai svarbų pranašumą: TIMOCOM AI padeda naudotojams, kurie dar neturi daug žinių logistikos srityje, tinkamai pateikti pasiūlymus. Atsižvelgiant į tai, kad transporto logistikos srityje trūksta darbuotojų, tai yra dar vienas svarbus žingsnis į priekį.
- Dirbtinis intelektas logistikos srityje pagerina pasiūlymus, padarydamas juos išsamesnius ir be klaidų, todėl paslaugų teikėjai tiksliai žino, ko tikėtis. Kyla mažiau su užduotimi susijusių klausimų ir, idealiu atveju, sandoris įvykdomas greičiau.
- Taip pat, pasitelkę integruotą vertimo funkciją, pašaliname galimą kalbos barjerą. DI atpažįsta turinį visomis Marketplace kalbomis ir gali automatiškai išversti jį kalbą, kurią naudotojas yra nustatęs savo sistemoje.
Efektyviai kurkite skirtingus krovinio pasiūlymus su TIMOCOM AI
Kas nutinka, jei kas nors nori sukurti keletą pasiūlymų vienu metu?
Tai taip pat įmanoma. Tačiau ši funkcija kol kas yra beta versijos. Krovinio įvedimo lauke yra nuoroda, kuria pasinaudoję būsite perkelti į DUK, kur galėsite išsamiai sužinoti, kaip veikia kelių pasiūlymų skelbimas. Turėsite atsisiųsti papildinį iš „Chrome“ naršyklės, tada nukopijuoti transporto duomenis iš kelių krovinio pasiūlymų vienu metu (pvz., kaip lentelės ekrano nuotrauką) ir spustelėti oranžinės spalvos mygtuką „Generuoti beta“. Pasiūlymai įkeliami ir paskelbiami atskirai. Atlikta!
O čia rasite išsamų paaiškinimą, kaip veikia kelių pasiūlymų skelbimas su DI:
Atsiliepimai apie naująją funkciją iš naudotojų, kurie ją išbandė
Ar naudotojai iš anksto išbandė TIMOCOM AI? Ir kokia buvo jų reakcija?
Naudotojų, kurie iš anksto išbandė funkciją, atsiliepimai buvo vien tik teigiami. Visi apklausti funkciją išbandę naudotojai be išimčių (100 %) gali įsivaizduoti reguliarų naudojimąsi TIMOCOM AI, kai jis bus pristatytas. 93 % sutiko, kad TIMOCOM AI gerokai paspartina jų krovinių įvedimą. 86 % buvo įsitikinę, kad TIMOCOM AI padeda išvengti klaidų.
Žvelgiant į priekį: DI ateitis logistikos srityje
Kas laukia toliau DI pagrįstos transporto logistikos srityje?
Norime ir toliau lengvinti kasdienį savo naudotojų darbą, o kad galėtume tai padaryti, integruosime DI ir į kitas TIMOCOM Road Freight Marketplace paslaugas.
Mūsų interviu partneris
David Moog yra TIMOCOM produktų vadovas, atsakingas už pažangių sprendimų transporto logistikos srityje kūrimą. Turėdamas du bakalauro laipsnius verslo administravimo srityje ir vertingos darbo „DHL Freight“ patirties, eidamas šias pareigas jis naudojasi didelėmis savo sukauptomis žiniomis. David dirba TIMOCOM nuo 2016 m., o nuo 2019 m. yra atsakingas už keletą paslaugų bei API.
Pagarsėjęs savo įtraukiančiais pristatymais, David entuziastingai dalijasi savo pastebėjimais ir aktyviai dirba su klientais, kaip lygus su lygiais. Jo smalsumas ir dialogas su partneriais skatina jį nuolat ieškoti naujų sprendimų ir tobulėjimo galimybių.
Olga Polasik-Rüffer
Senior Marketing Communications Manager