Krovinių konsolidavimas gamybos ir prekybos pramonėse
Privalumai, trūkumai ir techninis įgyvendinimas
Krovinių konsolidavimas, kitaip tariant kelių mažesnių krovinių vežimas vienu transportu, yra įprasta praktika krovinių pervežimo įmonėse ir vis labiau populiarėja gamybos pramonėje. Šiuo metu pastebima tendencija, kad atskiri kroviniai tampa vis mažesni – šis reiškinys vadinamas „Lot size 1“. Viena itin svarbi šios tendencijos priežastis yra vis didėjanti skaitmenizacija, kuri suteikia galimybę, pavyzdžiui, privatiems klientams, užsakyti mažiausią galimą produktų kiekį tiesiogiai iš gamintojo.
Svarbiausi veiksniai: laikas, pinigai ir aplinka
Jei kiekvienas krovinys būtų siunčiamas atskirai, tai konteineriai, sunkvežimiai ir furgonai niekada nevažiuotų mpilnai pakrauti. Pustuštės transporto priemonės kelionė yra brangi ir dėl to keliuose padaugėja sunkvežimių, taip darant neigiamą poveikį aplinkai. Krovinių konsolidavimui reikia daug laiko. Pirmiausia, daugiau darbo turi įdėti ekspeditoriai, nes konsoliduotų krovinių planavimas yra sudėtingesnis. Be to, daugybė dalinių krovinių turi būti paimti iš įvairių vietovių. Tam, kad visi kroviniai atsirastų galutinėje pristatymo vietoje, reikia (neskaitant kitų procesų) tarpinių pervežimo taškų.
Šiame procese pats svarbiausias dalykas yra laikas. Logistika yra vis didėjančio tempo pramonė. Visa tiekimo grandinė tapo tokia ištobulinta, kad užsakovai dažnai tikisi, kad gaus prekes beveik akimirksniu, kartais net tą pačią dieną po užsakymo. Taigi, kaip geriausia organizuoti laiką ir pinigus kartu tausojant aplinką?
Geriausi įrankiai: platformos modeliai su TVS ir ERP sistemų sąsajomis
Gamybos pramonė dažnai priklauso nuo transporto ir logistikos profesionalų pagalbos suvaldant logistikos procesus. Daugybė įmonių įkūrė savo pačių logistikos skyrius su savo ekspeditoriais. Vienas išbandytas ir patikimas įrankis šiems skyriams yra tokios logistikos sistemos kaip TIMOCOM Smart Logistics System. Didžiausias šios sistemos privalumas yra galimybė siūlyti ir ieškoti pilnų arba dalinių krovinių pasiūlymų jūsų maršrutams bei rasti ir (arba) siūlyti laisvą transportą. Duomenų apie siunčiamą krovinį pateikimas, pavyzdžiui, nurodomas svoris ir pakrovimo ilgis, palengvina net pačių mažiausių pakuočių siuntimą. Dėl šios priežasties įmonės gali gabenti krovinius savo pačių transporto priemonėmis, išvengti važiavimo tuščiomis ir (arba) transportuoti savo dalinius krovinius už priimtinas kainas.
Neskaitant krovinių biržos, kuri suteikia galimybę pasinaudoti pirmiau nurodytais privalumais, TIMOCOM sistemoje yra transporto konkursų programėlė. Joje galima teikti pasiūlymus pastoviems maršrutams ir rasti ilgalaikius verslo partnerius. Šioje programėlėje taip pat galima organizuoti ir mažų dalinių krovinių vežimą. Naudotojai gali teikti pasiūlymus ir dalyvauti įvairiuose krovinių pervežimo konkursuose, taip turint galimybę maksimaliai pakrauti sunkvežimį.
TIMOCOM sistema netgi padeda sukurti teisiškai galiojančius transporto užsakymus skaitmeninėje erdvėje, naudojantis pervežimų užsakymų programėle. Naudotojai gali sukurti mėgstamų įmonių, kitaip tariant TIMOCOM klientų, su kuriais pageidauja dirbti, sąrašą iš daugiau nei 45 000 klientų tinklo. Ekspeditorius gali rinktis bendradarbiauti su šiais paslaugų teikėjais ir teikti užklausas tik toms krovinių pervežimo įmonėms, su kuriomis nori dirbti.
Paprastai logistikos įmonės naudoja TVS arba ERP sistemą, kuri padeda valdyti pervežimus ir transporto priemones (jei jų turi). Mūsų krovinių biržos sąsaja ir pervežimo užsakymų sąsaja suteikia galimybę įmonėms prijungti TVS ir ERP sistemas prie Smart Logistics System. Išvenkite dvigubo duomenų įvedimo ir sutaupykite vertingo laiko kartu pasiekdami daug daugiau potencialių transporto paslaugų tiekėjų.
Mūsų stebėjimo sąsaja suteikia galimybę peržiūrėti GPS duomenis iš transporto priemonių viename Smart Logistics System žemėlapyje. Vien tik šiam tikslui prie TIMOCOM sistemos yra prijungti 265 telematikos paslaugų tiekėjai. Ekspeditoriai turi papildomą įrankį, padedantį planuoti pervežimus.
Ar krovinių konsolidavimas yra tik techninės infrastruktūros klausimas?
Nepriklausomai nuo konkretaus taško transporto grandinėje, pramonės išmanymas ir patirtis negali būti pakeisti. Galiausiai jums reikia patyrusio personalo, kuris galėtų susidoroti su sudėtingomis krovinių konsolidavimo situacijomis. Profesionalų įrankiai šiais didėjančios skaitmenizacijos laikais yra platformos modeliai bei valdymo sistemos, kurios veikia kartu ir apdoroja duomenis prieš konsoliduojant įvairius krovinius vienoje transporto priemonėje.
Jums taip pat gali būti įdomu:
Esamų tiekimo grandinių įvertinimas
Temperatūrinių krovinių transportas Europoje –sparčiai daugėja mažų krovinių
Ką daryti, jei įprastai naudojama krovinių pervežimo įmonė nesusidoroja su užsakymais